Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Sukladno čl.10.st.3. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne nov.,br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom, te ga dostaviti u pisanoj formi putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, na adresu: Valigo d.o.o., Blažići 20/A, 51216 Viškovo, mob: 098 907 1106
U slučaju reklamacije na proizvod:
Ukoliko ustanovite, prilikom uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate. Pošaljite nam ispunjene podatke ovog dokumenta.
Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu. Mi ćemo Vam poslati potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome može li se proizvod zamijeniti za novi ili može li se za proizvod vratiti novac. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 098 907 1106 ili e-mailom na info@valigo.hr.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke molimo Vas da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju, prigovor.
U slučaju zahtjeva za raskid ugovora:
U koliko stvarno želite raskinuti ugovor, rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Ako jednostrano raskinete Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, umanjen za troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu ili ćemo Vam zamijeniti proizvod sa istim novim. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Robu nam predajte ili pošaljite na adresu: Valigo d.o.o., Blažići 20/A, 51216 Viškovo, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ako je na Vaš zahtjev izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, dužni ste nam platiti iznos koji je razmjeran onom što nam je isporučeno do trenutka kada ste nas obavijestili o jednostranom raskidu Ugovora.
Zaštita podataka
Valigo d.o.o. se obvezuje da neće zloupotrebljavati osobne podatke iz ovog obrasca, prigovora. Svi vaši podaci će biti zaštićeni i služe samo za korištenje našem uredu za odnose s kupcima. Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, adresa e-pošte adresa stanovanja i sl.). Valigo d.o.o. neće dostavljati niti razotkriti osobne podatke kupca trećoj osobi. Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Valigo d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.